Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,
Νεοδημοκράτισσες και Νεοδημοκράτες,
Την Κυριακή 24 Οκτωβρίου θα προσέλθετε, με αίσθημα
ευθύνης, στις κάλπες για να εκλέξετε
τους αντιπροσώπους σας στα όργανα της Νέας Δημοκρατίας.
Με διάθεση προσφοράς και πνεύμα αλληλεγγύης είμαι υποψήφιος
για Πρόεδρος της ΔΗΜ.Τ.Ο της Νέας Δημοκρατίας στην Νέας Σμύρνης.
Η παρουσία μου στα κοινά (Γενικός Γραμματέας της Ομοσπονδίας
Μηχανικών και Τεχνικών Ελλάδος) και η συμμετοχή μου σε εθελοντικές οργανώσεις
κοινωνικής - εθελοντικής προσφοράς (Διασωστική Ομάδα Κρίσεων) στην (Ένωση
Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδος) πιστεύω ότι μου έχουν δώσει χρήσιμες
δεξιότητες και θετικές εμπειρίες για τα καθήκοντα του Προέδρου.
Η Νέα Δημοκρατία στην Πόλη μας χρειάζεται αξιόπιστη και
δραστήρια εκπροσώπηση τόσο στα πολιτικά όσο και στα αυτοδιοίκητά θέματα.
Χρειαζόμαστε ενότητα και δημιουργική δράση μπροστά στις
δύσκολες αναμετρήσεις που έρχονται στην επόμενη διετία. Στόχος μου είναι η
αξιοπρεπής εκπροσώπηση του κόμματος σε κάθε κοινωνική δράση στην Πόλη μας, η
συμμετοχή μας σε κάθε προσπάθεια που αναβαθμίζει την καθημερινότητα μας και η
ανάληψη πρωτοβουλιών για την ανάδειξη του έργου της Κυβέρνησης της Νέας
Δημοκρατίας.
Οι κοινές πολιτικές - ιδεολογικές μας αρχές και η ενότητα
μας θα εξασφαλίσει για μας και τα παιδιά
μας ένα καλύτερο μέλλον.
Ευχαριστώ πολύ
Ραντεβού την Κυριακή 24 Οκτωβρίου
Γιάννης Βασιλόπουλος
Υποψήφιος Πρόεδρος ΔΗΜ.Τ.Ο - Νέας Σμύρνης



























